Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

E-books (2)

49,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marketing, de essentie, 14e editie (e-book)

2019 || E-book via Bookshelf || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creƫren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Aan de basis hiervan liggen het doorgronden van de behoeften en wensen van de klant, het besluit welke deelmarkten de organisatie het best kan bedienen, en de ontwikkeling van waardeproposities waarmee de organisatie klanten aan zich kan binden, ze kan behouden en groei kan realiseren....

66,48
Direct beschikbaar
+
Bestel

Principles of Marketing, European Edition (e-book)

2019 || E-book via Bookshelf || Phil T. Kotler e.a. || Pearson

Create market value through innovative customer connections and engagement Principles of Marketing, 8th European Edition, by Kotler et al. admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world - examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. The authors of this European Edition present fundamental marketing information within an innovative custom...