E-books (7)

38,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Feilloos adviseren / Druk 3 (e-book)

een praktische gids voor adviesvaardigheden

E-book via Adobe (ePub) || Peter Block || Boom

Standaardwerk voor adviseurs

Feilloos adviseren is al 25 jaar het standaardwerk voor adviseurs. Dit praktische boek beschrijft de onderwerpen die in elk stadium van het adviesproces jouw aandacht vragen en vertelt je hoe je moet omgaan met cliënten in verschillende situaties. Je vindt in dit boek richtlijnen, voorbeelden, oefeningen en uitgebreide checklists.

Beïnvloeden zonder invloed

Als adviseur probeer je een situatie te beïnvloeden of te verbeteren zonder dat je zelf directe invloed h...

38,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Actieonderzoek doen (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Tonnie van der Zouwen || Boom

Actieonderzoek is een aanpak voor praktijkgericht onderzoek waarbij je onderzoek doet ín de praktijk mét mensen uit die praktijk. Het doel is nieuwe kennis te ontwikkelen en tegelijkertijd de praktijk te verbeteren. Met deze uitdagende aanpak vergroot je de kans dat jouw onderzoek impact heeft.

Actieonderzoek past goed bij hbo-onderzoek en bij (aankomend) professionals. Professionals moeten een proces in gang kunnen zetten om veranderingen te implementeren. Actieonderzoek doen geeft aan ho...

9,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

Het einde van online winkelen (e-book)

De toekomst van retail die in een wereld altijd verbonden is

E-book via Adobe (ePub) || Wijnand Jongen || Business Contact || met inkijkexemplaar

De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In ‘Het einde van online winkelen’ laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things 24 uur per dag verbonden zijn.

Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Wi...

14,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

Vind je Waarom / Druk 3 (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Simon Sinek, David Mead & Peter Docker || Business Contact || met inkijkexemplaar

‘Vind je waarom’ is de langverwachte praktische opvolger van de bestseller ‘Begin met het Waarom’ van Simon Sinek.

Met ‘Begin met het waarom’ heeft Simon Sinek hij wereldwijd miljoenen mensen geïnspireerd om te streven naar een wereld waarin ons leven en werk ons echte voldoening brengen. Maar wat als je niet weet wat je Waarom is? Of als je eerdere Waarom niet meer bij je lijkt te passen?

‘Vind je Waarom’ is een heldere, praktische gids die je de stappen aanreikt om Sineks w...

12,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

De Ladder (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Ben Tiggelaar || Tyler Roland Press

Iedereen met een beetje levenservaring weet dat écht veranderen - op je werk en thuis - niet makkelijk is.

Maar aan de hand van een slim en eenvoudig model - De Ladder - beschrijft Ben Tiggelaar...

• Hoe je doelen stelt die wél werken;

• Hoe je gedrag kiest dat wél tot succes leidt;

• Welke support wél helpt bij verandering.

Dit boek biedt je de allerbeste, actuele inzichten uit de veranderpsychologie. Toegankelijk, praktisch én effectief.

Extra: bevat een praktijkgids met meer d...

19,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

The Strategy Handbook - Part 1: Strategy Generation (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Jeroen Kraaijenbrink || Effectual Strategy Press || met inkijkexemplaar

In this first part of The Strategy Handbook Jeroen Kraaijenbrink offers a refreshing and practical approach to strategy generation in which creativity, interaction, and value creation are central. Based on more than a century of insights from the strategy literature and on a trial and error process with strategists from over 300 organizations, the book’s purpose is as relevant as it can be: making strategy work.

In an accessible and down-to-earth style The Strategy Handbook guides you thro...

19,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

The Strategy Handbook, Part 2: Strategy Execution (e-book)

A practical and refreshing guide for making strategy work

E-book via Adobe (ePub) || Jeroen Kraaijenbrink || Effectual Strategy Press || met inkijkexemplaar

In this second part of The Strategy Handbook, Jeroen Kraaijenbrink offers a refreshing and practical approach to strategy execution that completes the strategy process outlined in Part 1. Grounded in both research and practical experience, the book provides a structured approach to making strategy execution work.

In an enjoyable and to-the-point style, The Strategy Handbook guides you through a four-step approach to strategy execution and shows you how this approach can be tailored to the sp...