Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

E-books (3)

9,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

De kracht van geld (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Claudia Hammond || Atlas Contact || met inkijkexemplaar

Waarom helpt het om humeurig te zijn als je je niet wilt laten afzetten? Waarom is een hoge prijs geen garantie voor kwaliteit? Waarom motiveert complimenten geven vaak meer dan geld? Waarom hebben we nooit genoeg van geld? In de zomer van 1994 verbrandden bandleden van The KLF echte bankbiljetten ter waarde van 1 miljoen pond. Het publiek was hevig verontwaardigd. Hadden de artiesten hun geld verspild aan nieuwe designersneakers of sportauto’s, dan had je er niemand over gehoord. Maar geld...

9,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

Het geheim van Bol.com (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Michel Schaeffer || Atlas Contact, Uitgeverij || met inkijkexemplaar

Het geheim van bol.com’ van Michel Schaeffer leest als een spannend jongensboek dat je zal inspireren je eigen grootse dromen waar te maken.

Aan de vooravond van de internetbubbel start bol.com, onder de vleugels van moedergigant Bertelsmann met de onbescheiden ambitie om de grootste online boekhandel ter wereld te worden. Nog geen drie jaar later staat het bedrijf in de uitverkoop. Bol.com Nederland vindt op het nippertje drie investeerders. Het wordt zelfstandig en groeit uit tot het groo...

21,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

The future of shopping (e-book)

waar iedereen retailer is

E-book via Adobe (ePub) || Jorg Snoeck & Pauline Neerman || Lannoo || met inkijkexemplaar

Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven?

Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden.

In die revolutie is ee...