Zoekfilters

Verschijningsjaar
2016 (2)
2018 (2)

E-books (5)

38,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Feilloos adviseren / Druk 3 (e-book)

een praktische gids voor adviesvaardigheden

E-book via Adobe (ePub) || Peter Block || Boom

Standaardwerk voor adviseurs

Feilloos adviseren is al 25 jaar het standaardwerk voor adviseurs. Dit praktische boek beschrijft de onderwerpen die in elk stadium van het adviesproces jouw aandacht vragen en vertelt je hoe je moet omgaan met cliënten in verschillende situaties. Je vindt in dit boek richtlijnen, voorbeelden, oefeningen en uitgebreide checklists.

Beïnvloeden zonder invloed

Als adviseur probeer je een situatie te beïnvloeden of te verbeteren zonder dat je zelf directe invloed h...

38,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Actieonderzoek doen (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Tonnie van der Zouwen || Boom

Actieonderzoek is een aanpak voor praktijkgericht onderzoek waarbij je onderzoek doet ín de praktijk mét mensen uit die praktijk. Het doel is nieuwe kennis te ontwikkelen en tegelijkertijd de praktijk te verbeteren. Met deze uitdagende aanpak vergroot je de kans dat jouw onderzoek impact heeft.

Actieonderzoek past goed bij hbo-onderzoek en bij (aankomend) professionals. Professionals moeten een proces in gang kunnen zetten om veranderingen te implementeren. Actieonderzoek doen geeft aan ho...

21,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Invloed / Druk 6 (e-book)

de zes geheimen van het overtuigen

E-book via Adobe (ePub) || Robert B. Cialdini || Boom

Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen?

Het gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, het hofmaken van een partner of het zorgen voo...

26,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3 (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Yousri Mandour & Marleen Bekkers || Boom

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt. Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven da...

15,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Duurzaam denken doen (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Olaf Janssen || Boom

Hoe ziet ons leven eruit in 2035? De doemscenario's van smeltende ijsbergen en vervuilde rivieren kennen we inmiddels wel. Maar kan het ook anders? Wie goed om zich heen kijkt, ziet dat er al veel gaande is. Steeds kritischer kijken we naar onze manier van wonen, werken, reizen, produceren en consumeren, leren en gezond blijven. We worden ons bewuster hoe het beter kan. Maar hoe versnellen we de verandering die we willen? Dit boek wil een positieve bijdrage leveren aan die verandering met tip...