Filters

Study books (3)

An overview of literature relevant to teachers in higher education.

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 61,70
+
Add to cart

Basisboek Events

2014 || Paperback || Harry Heithuis || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Basisboek Events belicht alle aspecten van het organiseren van een goed (bedrijfs)evenement. Een waardevol handboek compleet met theoretische achtergronden, praktische richtlijnen, direct toepasbare ideeën en praktijkvoorbeelden. Een solide houvast voor studenten en (aankomende) professionals die zich voorbereiden op het organiseren van professionele events.

- Compleet handboek over alle aspecten: theorie en praktijk gecombineerd!

- aantrekkelijke full colour uitgave met actuele foto's en vo...

57,96
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 55,06
+
Add to cart

Taaltopics Presenteren / Druk 5

2018 || Paperback || Cees Braas e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- In 5 stappen naar een hoger presentatieniveau;

- studenten ontwikkelen een waardevolle vaardigheid voor het werkveld;

- de methode gaat in op alle aspecten van voorbereiding en uitvoering.

Voor de één lijkt presenteren lastiger dan voor de ander, maar iedereen kan het leren. Het is een waardevolle vaardigheid waar studenten hun hele werkzame leven profijt van hebben. Taaltopics Presenteren gaat in op alle aspecten van het voorbereiden en uitvoeren van een presentatie. Het doel van de...

44,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 42,70
+
Add to cart

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...