Filters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Voorgeschreven bij
Saxion (2)

Study books (3)

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 53,15
+
Add to cart

Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9

2018 || Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 66,45
+
Add to cart

Inleiding tot de marketing / Druk 6

2024 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

• Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

• leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

• nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het k...

87,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 83,55
+
Add to cart

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...