Zoekfilters

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

74,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 71,20
+
Bestel

Marketingcommunicatie met MyLab / Druk 7

2023 || Paperback || Patrick De Pelsmacker e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.

Opbouw

In Marketingcommunicatie komen alle elementen van het marketingcommunicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, het vaststellen van een doelgroep, het positioneren van een propositie, de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct marketing, tot het berekenen van de camp...

49,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,03
+
Bestel

Psychologie, de essentie met MyLab / Druk 5

2023 || Paperback || Philip G. Zimbardo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Psychologie, de essentie is de compacte uitgave van het succesvolle boek Psychologie, een inleiding van Philip G. Zimbardo. Het boek bevat veel relevante ontwikkelingen uit de praktijk. Daarnaast kun je zelf aan de slag met het ruime aanbod aan didactische elementen, zoals kernvragen, doe-het-zelfopdrachten en herkenbare voorbeelden.

Deze 5e editie is volledig geactualiseerd en bevat veel nieuwe casuïstiek. De kennis is up-to-date met resultaten van recent onderzoek en de auteurs behandelen...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Marketing (met MyLab) / Druk 15

De essentie

2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.

Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketee...