Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,69
+
Bestel

How to Story / 1st edition

Storytelling voor journalisten

2020 || Paperback || Tim Verheyden e.a. || Lannoo || met inkijkexemplaar

Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in beeld gebracht kan worden. Door hard werk, de juiste keuzes, maar ook door kennis van de opbouw van verhalen kan je de kunst van het storytelling wel degelijk aanleren.Daarom nemen de auteurs van How To Story je mee achter de schermen van het beeldverhaal. Ze geven je de basics van storytelling mee en waarschuwen je voor valkuilen. Maar wat How To Story voo...

35,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 34,19
+
Bestel

Schrijven voor radio en tv

2024 || Paperback || Patrick Pelgrims || Lannoo || met inkijkexemplaar

Radio- en tv-teksten worden maar een keer beluisterd. Ze mogen dus niet te snel gaan of onduidelijk zijn, en moeten de kijker-luisteraar tegelijk boeien en bij de zaak houden. Schrijven voor radio en tv bevat de ongeschreven wetten, technieken en vuistregels om teksten te maken voor nieuwsuitzendingen, reportages, documentaires... op radio en televisie. Je krijgt bovendien talloze tips en aanbevelingen van ervaren journalisten-tekstschrijvers, geïllustreerd met honderden voorbeelden uit de d...

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,69
+
Bestel

SOCIALE MEDIA EN JOURNALISTIEK (POD)

Paperback || Lannoo || met inkijkexemplaar

Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering. Sociale media en journalistiek focust op de bekendste sociale media als Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube, maar ook minder bekende platformen als Foursquare en CouchSurfing komen aan bod.

Je ontdekt hoe sociale media een mooie aanvulling bieden op de traditionele tools om nieuws te researchen en te verspreiden, en om in dialoog te treden met het publiek.