Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

27,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,59
+
Bestel

AI in marketing

Gids voor de marketingprofessional van de toekomst

2023 || Paperback || Charida Dorder || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Marketing zoals we die nu kennen houdt op te bestaan. Kunstmatige intelligentie (AI) gaat het vak volledig op zijn kop zetten. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die voor veel marketeers nu nog onbekend zijn, maar die enorme gevolgen zullen hebben voor hun dagelijkse werkzaamheden. Marketeers die segmenteren en content creëren op basis van slimme modellen, zullen het winnen van de marketeers die post-its plakken voor persona’s en uren besteden aan een blog. Da...

36,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 35,14
+
Bestel

Sterk digitaal merk

Waarom merkbouwen ineens bovenaan de agenda van CMO’s staat

2022 || Paperback || Ingmar de Lange || Van Duuren Media

Merken zijn fascinerend. Ze zijn overal. Mooi en plat, subtiel en schreeuwend, irritant en inspirerend, tuttig en hip. Merken lijken heel simpel, maar het is opvallend lastig te begrijpen hoe merken echt werken. Helemaal als de wereld op z’n kop staat en digitaal zo veel lijkt te veranderen. Zijn merken vandaag de dag nog wel belangrijk? Is merkenbouwen überhaupt nog wel van deze tijd of kun je je geld beter in performance- marketing steken? Heb je als merk nog wel iets te zeggen als influ...

28,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,54
+
Bestel

Meer omzet met je webshop

in vier stappen naar een hogere conversie

2021 || Paperback || Jurjen Jongejan || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten, is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol omzet mislopen. De conversie van bezoeker naar koper is dus te laag. En dat is zonde, want daarmee laten ze onnodig belangrijke omzet liggen.

In dit boek laat Jurjen Jongejan op een aansprekende en laagdrempelige manier zien hoe je de conversi...