Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

31,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,35
+
Bestel

Data-bedreven marketing / Druk 1

2020 || Paperback || Danny Oosterveer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bij alles wat we online doen, laten we digitale voetsporen na. Sterker nog, ook wat we offline doen, wordt vaak digitaal vastgelegd. Dit zorgt voor een explosieve groei van de hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken. Toch doen organisaties er nog nauwelijks iets mee. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Dit boek reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar...

34,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,30
+
Bestel

Diversiteit in de samenleving / Druk 2

Concepten, voorbeelden uit de praktijk en methoden voor de hbo-professional

2020 || Paperback || Lucho Rubio Reparaz e.a. || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar

Werkers in het sociale domein krijgen te maken met een zeer diverse groep aan burgers. Het gaat hierbij onder andere om sociale, culturele, religieuze, etnische en genderverschillen.

Diversiteit in de samenleving biedt de (aankomende) hbo-professional inzicht in de belangrijke concepten, methoden en (sociologische) theorieën voor het succesvol uitoefenen van diens beroep in de 21e eeuw in het Nederlandse taalgebied.

Zo komen begrippen als inclusie en participatie aan de orde, belichten de au...

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Overheidscommunicatie / Druk 3

Een gedragswetenschappelijke aanpak

2020 || Paperback || Bert Pol e.a. || Coutinho || ook als eBook

Overheden communiceren met burgers. En dat doen zij met een reden. Bijvoorbeeld om mensen aan te moedigen meer te bewegen en zo overgewicht tegen te gaan. Of om rommel direct in de vuilnisbak te gooien om zo milieuvervuiling te helpen verminderen. De overheid zet communicatie grootschalig in voor het veranderen, versterken of afzwakken van gedrag, attitudes en kennis onder burgers.

Overheidscommunicatie legt de focus op de beïnvloedende rol van overheidscommunicatie. Het boek geeft een overzi...