Zoekfilters

Studieboeken (5)

67,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 8

Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff || met inkijkexemplaar

* Compleet standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* legt het planningsproces voor marketingstrategieën op een heldere wijze stap-voor-stap uit;

* integreert digitale marketing in alle planningsstappen.

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotca...

49,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 47,45
+
Bestel

E-commerce & E-business / Druk 2

Paperback || Marjolein Visser & Berend Sikkenga || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;

- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;

- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.

E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties...

24,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Handboek creatieve marketingwerkvormen / Druk 1

Een gids voor interactieve marketingsessies

Paperback || Tom Spanjaard & Herman Koot || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Uniek boek in de marketingliteratuur;

- direct toepasbaar door de verbinding onderwijs en ondernemen;

- leert creatieve competenties voor in de beroepspraktijk.

Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie.

P...

63,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

79,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 8

Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingco...