Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (2)
S2 Uitgevers (2)
Taal
Nederlands (7)
Verschijningsvorm
Paperback (7)

Studieboeken (8)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.

23,99
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 22,79
+
Bestel

Spotify

Hoe een kleine start-up een miljardenindustrie voor altijd veranderde

2020 || Paperback || Jonas Leijonhufvud e.a. || Kosmos Uitgevers || met inkijkexemplaar

Spotify gaat over hoe een kleine Zweedse start-up een miljardenindustrie volledig ontwrichtte en aan de basis stond van streaming. Lees hoe oprichters Daniel Ek en Martin Lorentzon de platenmaatschappijen uiteindelijk redden van de piraten en Apple ertoe bracht van bedrijfsmodel te veranderen. Spotify, geschreven door twee Zweedse onderzoeksjournalisten is het eerste boek in zijn soort met het volledige verhaal van het bedrijf en bevat nooit eerder onthuld materiaal over het maken van spectac...

34,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Goed Voelen

Emoties voor je laten werken

2020 || Paperback || Harry van de Pol e.a. || Vanbinnenuit

37,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 36,05
+
Bestel

NU Commercieel - Basisboek Het Bedrijf werkboek

2020 || Paperback || Co Bliekendaal e.a. || Noordhoff

NU Commercieel sluit naadloos aan op de opleiding Marketing, Communicatie & Evenementen. De methode dekt het beroepsgerichte deel van het kwalificatiedossier af. Naast de boeken is er een online omgeving waar zowel jij als jouw studenten extra materiaal kunnen vinden. Met NU Commercieel leren studenten marketing in de praktijk toe te passen en wordt hun ondernemerschap gestimuleerd.

Hoe verleid je klanten, Hoe volg je ontwikkelen in de markt en hoe werkt online communicatie? Studenten leren h...

68,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
+
Bestel

New Ways of Organizing

Alternatives to Bureaucracy

2020 || Paperback || Herman Kuipers e.a. || Acco

This book is about integral organizing. Organizations face major challenges in terms of innovation, customer

focus, flexibility, productivity, and finding and retaining talent. Technical innovations in and of themselves can

only address such challenges to a limited extent. Attention to culture and behaviour, in and of itself, also has its

limitations. Social innovation relates to the integral development and renewal of the organisation. Many organizations,

however, are based on persistent bur...

22,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 21,80
+
Bestel

Staande ovaties

Vijf ingrediënten voor een sprankelend event!

2020 || Hardcover || Joost Hoebink || S2 Uitgevers || met inkijkexemplaar

Joost Hoebink (1984) is eigenlijk al zolang hij kan praten presentator. Na gewerkt te hebben als verslaggever voor NPO Radio 1 werd hij gegrepen door de kracht van live-events. Inmiddels heeft hij ruim 1.500 bijeenkomsten in binnen- en buitenland op zijn naam staan, waarin hij duizenden professionals het podium gaf in interviews en debatten. Al vijf jaar op rij is hij Nederlands meest geboekte dagvoorzitter.

Dit boek is een bundeling van zijn ervaringen en ideeën over hoe een goede bijeenkom...

69,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Basisboek Netwerkorganisaties / Druk 1

2020 || Paperback || Rienk Stuive e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Moderne bedrijfskunde is de laatste jaren als vak sterk veranderd. Belangrijke aanjager van deze verandering is de onderlinge verbondenheid, de netwerken, van mensen, systemen en technologieën binnen- en tussen organisaties. Basisboek Netwerkorganisaties geeft een heldere en overzichtelijke kijk op deze ontwikkelingen. Het boek beschrijft hoe organisaties de laatste jaren zijn verworden tot (slimme) netwerken waarin de waardeketen niet langer lineair is. Blockchain-technologie en platformen ...

20,00
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Jij moet je bek houden!

Omgaan met boze burgers, ouders, klanten en patiënten

2021 || Paperback || Caroline Koetsenruijter || S2 Uitgevers

Elk jaar ervaren maar liefst 1,6 miljoen professionals conflicten en agressie tijdens hun werk. Zij krijgen te maken met boze burgers, agressieve cliënten, manipulerende patiënten, verongelijkte ouders/verzorgers, opgefokte passagiers en klanten die geen nee accepteren. Jij moet je bek houden! helpt professionals effectief om te gaan met deze situaties en sterker uit de strijd te komen.

Conflicten zorgen voor stress en daar kun je letterlijk ziek van worden. Voor professionals bij de overhe...

24,99
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Exponentiële organisaties

waarom nieuwe organisaties tien keer beter, sneller en goedkoper zijn - en hoe jij dat ook wordt

2020 || Paperback || Salim Ismail e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

'Exponentiële organisaties' is een must read voor CEO's, ondernemers en beleidsmakers die niet alleen de noodzaak voor verandering zien, maar ook aan de slag willen. In een tijd waarin ontelbaar veel nieuwe mogelijkheden en kansen zich voordoen, is een nieuw soort business opgestaan: de exponentiële organisatie. Deze bedrijven zijn in staat een groeicurve te laten zien die exponentieel is, dankzij de integrale toepassing van onder andere community's, big data, slimme algoritmes en nieuwe te...