Studieboeken (6)

43,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Media / Druk 2

Paperback || Rob Leurs, Vincent Crone, Marleen Boer, Philip Corsius, Bas den Herder, Gyurka Jansen, Nico Kussendrager & Laura van der Vlies || Noordhoff || met inkijkexemplaar

De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?

Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.

Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...

46,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Core Business / Druk 4

Engelse grammatica voor het hoger economisch onderwijs ERK C1

Paperback || P.J. van der Voort || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Core Business biedt een overzicht van de belangrijkste grammaticale onderwerpen van het Engels in een economische context. Het boek geeft het Engelse vocabulaire op het gebied van economisch vakjargon in korte, overzichtelijke hoofdstukken. Elk hoofdstuk begint met een inleiding op een grammaticaal onderwerp. De uitleg hiervan is in het Nederlands en zonder te veel grammaticale termen. In korte paragrafen worden voorbeelden gegeven van de verschillen tussen het Engels en het Nederlands en kom...

37,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 36,05
+
Bestel

Taaltopics Rapporteren / Druk 6

Paperback || C. Braas, R. van Couwelaar & J. Kat || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Taaltopics Rapporteren doorloopt stapsgewijs het hele rapportageproces en leert studenten een hoofdvraag exact te formuleren, een logische rapportindeling te maken en de vaste rapportonderdelen juist in te vullen. Het boek focust zowel op rapportages die studenten tijdens hun studie opstellen, als op rapporten die ze in de beroepspraktijk moeten schrijven. Taaltopics Rapporteren bevat aanwijzingen voor zowel lange rapporten als korte rapportages die binnen het bedrijfsleven gangbaar zijn. Er...

34,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Het hulpverlenend gesprek / Druk 3

Paperback || Jan Verhulst || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Praktisch handboek voor de beginnende hulpverlener over de kern van gespreksvoering;

- verbindt de directieve en non-directieve methode van gespreksvoering met elkaar;

- boordevol praktijkvoorbeelden, handige tips en aanwijzingen.

Het hulpverlenend gesprek biedt beginnende hulpverleners praktische handvatten om met zelfvertrouwen een hulpverlenend gesprek te kunnen voeren. Verschillende praktische gespreksmodellen en de meest voorkomende problemen en valkuilen in de praktijk van de gespreks...

46,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Argumenteren voor juristen / Druk 3

Paperback || A.J. van Dijk, H. Colijn & L. Kamstra || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Argumenteren voor juristen leert tactisch, strategisch en communicatief juridisch argumenteren. Het boek bestaat uit drie delen. Deel 1, Argumenteren, beslaat de algemene argumentatiekennis. In deel 2, Casussen oplossen, wordt specifiek ingegaan op juridische argumentatiekennis en -vaardigheden. De student leert rechtsregels te analyseren en wetsgeschiedenissen te gebruiken. In deel 3, Handelen, staat de kennis over de tactische, strategische en communicatieve kanten van juridisch argumentere...

79,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 8

Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingco...