Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (2)
Verschijningsvorm
Hardcover (2)
Taal
Nederlands (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

52,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Basisboek Statistiek met SPSS / Druk 6

2019 || Paperback || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Praktische en toegankelijke kennismaking met statistiek en SPSS;

- breed toepasbaar databestand voor diverse opleidingen;

- sluit aan op gangbare onderzoekuitgaven.

Het Basisboek Statistiek met SPSS biedt studenten alle nodige hulp bij het snel verwerken, analyseren en presenteren van (onderzoeks)gegevens. Al doende raken zij vertrouwd met het programma SPSS en met statistiek.

Uitgangspunt van het boek is een gefingeerd databestand met als thema ‘Maakt geld gelukkig?’ – over de relati...

77,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Werken met logistiek / Druk 8

Supply chain management

2019 || Hardcover || Hessel Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Standaardwerk voor de kennismaking met het logistieke vakgebied;

- toegankelijk en heldere structuur;

- praktijkgerichte benadering.

Werken met logistiek is de afgelopen 25 jaar uitgegroeid tot hét standaardwerk voor het logistieke vakgebied. Het boek besteedt niet alleen aandacht aan de traditionele logistieke trajecten binnen productie en distributie, maar ook aan zaken als inkooplogistiek en ‘reverse logistics’. De theorie wordt toegelicht aan de hand van recente praktijkvoorbeelden...

25,95
Levertijd: 6 werkdagen
+
Bestel

The Experience Economy

With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money

Hardcover || B. Joseph Pine II e.a. || Harvard Business Review Press

Time is limited. Attention is scarce. Are you engaging your customers?Apple Stores, Disney, LEGO, Starbucks.

Do these names conjure up images of mere goods and services, or do they evoke something more--something visceral?Welcome to the Experience Economy, where businesses must form unique connections in order to secure their customers' affections--and ensure their own economic vitality. This seminal book on experience innovation by Joe Pine and Jim Gilmore explores how savvy companies excel ...