Zoekfilters

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Vind je Waarom / Druk 3

Een praktische gids voor het ontdekken van een hoger doel

2018 || Paperback || Simon Sinek || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

‘Vind je waarom’ is de langverwachte praktische opvolger van de bestseller ‘Begin met het Waarom’ van Simon Sinek.

Met ‘Begin met het waarom’ heeft Simon Sinek hij wereldwijd miljoenen mensen geïnspireerd om te streven naar een wereld waarin ons leven en werk ons echte voldoening brengen. Maar wat als je niet weet wat je Waarom is? Of als je eerdere Waarom niet meer bij je lijkt te passen?

‘Vind je Waarom’ is een heldere, praktische gids die je de stappen aanreikt om Sineks w...

37,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

CRM in de praktijk / Druk 3

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...

34,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Pitchen om te winnen / Druk 1

De tools voor startups en corporate innovatieteams om winnende pitches te scripten, vormgeven en presenteren

Paperback || David Beckett || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

“Hi, ik ben David Beckett. Ik ben pitchcoach en ik vind dat goede ideeën een stem moeten krijgen.”

Je hebt een belangrijke pitch voor de boeg. In een paar minuten moet je die investeerder of dat bestuur zien te overtuigen dat jouw idee een investering – in geld, tijd, mensen – waard is. Wat ga je zeggen? Op welke manier? En hoe krijg je greep op de zenuwen die je nu al voelt opkomen?

David Beckett heeft ruim zevenhonderd startups gecoacht en geholpen om meer dan honderdzeventig miljoen...