Zoekfilters

Auteur
Rein Memelink (2)
Verschijningsvorm
Paperback (4)

Studieboeken (5)

59,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 4

Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Geschreven door gerenommeerde auteur

- heldere en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing

- compleet en toch beknopt.

Dit boek laat studenten kennismaken maken met het vakgebied marketing en leert ze hoe ze een slagvaardig marketingbeleid kunnen uitstippelen. Compleet en toch beknopt.

Inleiding tot de marketing gaat in op actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op marketinggebied. Het belicht bijvoorbeeld uitgebreid de doorbraak van online marketing, de invloed van social...

79,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 7

Hardcover || J.M.G. Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 studenten zijn ermee opgeleid. Het geïntegreerde marketingcommunicatieplan staat centraal in het boek.

Waarom kiezen voor Marketingcommunicatiestrategie?

- ijzersterke methode met zeer goede positie in de hbo-/wo-markt;

- geschreven door gerenommeerde auteurs;

- veel extrastudie-, oefen- en toetsmater...

71,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 68,35
+
Bestel

Marktonderzoek / Druk 9

Paperback || Mirjam Broekhoff e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

Marktonderzoek

Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen.

Waarom kiezen voor Marktonderzoek?

* compleet basisboek over marktonderzoek;

* bevat veel praktische tips en aanwijzingen;

* veel extra studie- en oefenmateriaal online.

In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzo...

24,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 23,70
+
Bestel

SPSS voor marktonderzoek / Druk 3

praktisch gebruik van SPSS bij kwantitatief marktonderzoek

Paperback || Rein Memelink || Noordhoff

Bij veel hbo-opleidingen is SPSS de standaard als softwarepakket voor het verwerken van marktonderzoeksgegevens. De organisatie van het onderwijs om SPSS-vaardigheden aan te leren is voor menige opleiding echter een hoofdpijndossier. SPSS voor marktonderzoek biedt hiervoor de oplossing. Het boek bevat (als enige in de markt) een stap-voor-stap-zelfinstructie waardoor studenten individueel, of klasgewijs in hun eigen tempo de stof kunnen doorwerken.

Waarom kiezen voor SPSS voor marktonderzoek?

* Zeer geschikt voor zelfstudi...

42,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Statistiek voor marktonderzoek / Druk 3

praktisch gebruik van statistiek bij kwalitatief marktonderzoek

Paperback || Rein Memelink || Noordhoff

- Nadruk op het verwerven van inzicht;

- sluit direct aan bij de gangbare competenties binnen het hbo-onderwijs;

- aandacht voor Excel en SPSS;

Statistiek voor marktonderzoek behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het veel praktische aanwijzingen en tips voor studenten.