Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.
3D Math Primer for Graphics and Game Development / 2nd edition
2011 || Hardcover || Fletcher Dunn e.a. || Taylor & Francis
"This book presents the essential math needed to describe, simulate, and render a 3D world. It provides an introduction to mathematics for game designers, including fundamentals of coordinate spaces, vectors, and matrices, orientation in three dimensions, introduction to calculus and dynamics, graphics, and parametric curves"--Provided by publisher.
This engaging book presents the essential mathematics needed to describe, simulate, and render a 3D world. Reflecting both academic and in-the-tr...
Tabellenboek C en D
2011 || Hardcover || VAPRO
Dit boek verstrekt elementaire informatie die nodig is bij het theoretisch beschouwen van processen en onderdelen van processen ten behoeve van de procesindustrie. Daarnaast zijn ook gegevens uit de praktijk van alledag opgenomen. Onderwerpen die aan de orde komen zijn:
- Wiskunde.
- Natuurkunde.
- Scheikunde.
- Procestechniek.
- Procesbeheersing.
- Werktuigbouwkunde.
- Elektrotechniek.
- Milieutechniek.
- Bedrijfskunde.
- Onderhoud.