Zoekfilters

Auteur
Mirjam Pol (2)

Studieboeken (3)

10,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 10,40
+
Bestel

Nog slimmer!

wegwijzer voor efficiënt en effectief studeren

Paperback || Mirjam Pol || VU uitgeverij

De beproefde wegwijzer voor efficient en effectief studeren aan de universiteit.

Nog slimmer! is een ideaal boekje om je te helpen bij je studie. In heldere taal en met praktische voorbeelden maakt Mirjam Pol duidelijk hoe je betere resultaten behaalt in minder tijd. Een slimme investering!

Van deze geestig geschreven handleiding boordevol tips werden al bijna 30.000 exemplaren verkocht.

'Ik snap niet zo goed waarom we dit niet eerder hebben gekregen. Zou een hoop gescheeld hebben, zeg!' (Fat...

10,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 10,40
+
Bestel

Nog Slimmer! Snel en goed studeren in het HBO

efficiënt en effectief studeren in het HBO

Paperback || Mirjam Pol || VU uitgeverij

Dit is de langverwachte versie voor het HBO van de eerdere Nog Slimmer!-versie voor de universiteitsstudent. Van de WO-versie werden al bijna 25.000 exemplaren verkocht.

Of je nu hogere cijfers wilt halen, dezelfde cijfers in minder tijd, of iets aan je zelfvertrouwen of concentratie wilt doen: dit boekje kan je helpen. Het is simpel, overzichtelijk en compleet. Grappig en zeer bruikbaar. Door het te lezen en de tips uit te proberen, kun je behoorlijke studiewinst generen. Haal meer uit je he...

20,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 19,90
+
Bestel

Diagnostiek van technisch lezen en aanvankelijk spellen

Paperback || A.J.C. Struiksma, A. van der Leij & J.P.M. Vieijra || VU uitgeverij

Al ruim 30 jaar een baken in het leesonderwijs

Dit boek beschrijft een procedure voor individueel didactisch onderzoek bij leerlingen met problemen met technisch lezen, leerlingen uit basisonderwijs, speciaal basisonderwijs en speciaal onderwijs. Al sinds 1986 – het jaar waarin de eerste druk verscheen – is dit boek een begrip onder leerkrachten, remedial teachers en intern begeleiders.

DTLAS (zoals het boek in de wandelgangen heet) geeft alle leerlingen een plaats op het onderwijs-cont...