Zoekfilters

Taal
Nederlands (7)
Verschijningsjaar
2017 (2)
2021 (2)
Verschijningsvorm
Hardcover (4)
Paperback (4)
NUR
Marketing (5)

Studieboeken (8)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

19,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 18,95
+
Bestel

Komt een Klant bij de Kassa / druk 2

2012 || Hardcover || Saskia Lips || Reality Bites Publishing B.V.

Wat maakt elke winkel, ook in moeilijke economische omstandigheden, tot een succes?

Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. Haarscherp brengt ze de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn.

In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden ...

34,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

De Bedrijfsnar

Een business graphic novel

Paperback || Frank Wouters || Reality Bites Publishing B.V. || met inkijkexemplaar

Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de bedrijfsresultaten blijven tegenvallen?

De marketingwetten van de bedrijfsnar gaan volledig tegen zijn intuïtie en de traditionele marketing in. Wat bezielt de nar om hem met deze ogenschijnlijke flauwekul lastig te vallen? Langzamerhand vallen echter ook voor Derk de puzzelstukjes op zijn plaats.

De Bedrijfsna...

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,70
+
Bestel

The Rise and Fall of Software Recipes

Hardcover || Darius Blasband || Reality Bites Publishing B.V.

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,70
+
Bestel

De Bedrijfsnar / Druk 5 (Heruitgave)

Paperback || Frank Wouters || Reality Bites Publishing B.V.

Dit marketingboek is ongemeen populair bij ondernemers. Het was de eerste business novel in het Nederlandstalig gebied en kent nu zijn vijfde herdruk. Het boek is klassiek geworden sinds het eerste verschijnen in 2001 en is nog steeds actueel. Bereid je erop voor om het te lezen en te herlezen.

19,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 18,95
+
Bestel

De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen

Paperback || Frank Wouters || Reality Bites Publishing B.V.

Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies.

Hij moedigt ondernemers aan om weer bezig te zijn met producten waar ze zelf in geloven, politici om leiderschap te tonen en de media om kritische journalistiek te blijven bedrijven.

149,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 141,55
+
Bestel

Honshitsu / druk 1

de essentie van marketing de marketing van de essentie

2013 || Hardcover || Frank Wouters || Reality Bites Publishing B.V.

Als je één marketingboek moet overhouden in je boekenkast, dan is het Honshitsu.

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Leidinggevenden zijn Contextmakers

Hoe je samen de dingen gedaan krijgt zonder op gedrag te sturen.

2023 || Paperback || Saskia Lips e.a. || Reality Bites Publishing B.V.

In organisaties worden de beste resultaten behaald door samen te werken. Samenwerken op zich hoeven we helemaal niet te leren, het zit al bij ieder van ons in het bloed. Maar waarom helpt Sofie haar collega Robert dan niet? Waarom blijft het stil in de vergadering? Waarom worden de veiligheidsvoorschriften op de bouwwerf stelselmatig genegeerd? Waarom wordt er steeds naar de leidinggevende gelopen om problemen opgelost te krijgen?

Wees gerust, het ligt niet aan jouw managementstijl, niet aan ...

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

De Bedrijfsnar

Een Business Graphic Novel

Hardcover || Frank Wouters || Reality Bites Publishing B.V. || met inkijkexemplaar

Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de bedrijfsresultaten blijven tegenvallen?

De marketingwetten van de bedrijfsnar gaan volledig tegen zijn intuïtie en de traditionele marketing in. Wat bezielt de nar om hem met deze ogenschijnlijke flauwekul lastig te vallen? Langzamerhand vallen echter ook voor Derk de puzzelstukjes op zijn plaats.

De Bedrijfsna...