Zoekfilters

Auteur
Wil Michels (2)
NUR
Marketing (5)
Taal
Nederlands (6)
Verschijningsjaar
2022 (3)
2020 (2)
2021 (2)

Studieboeken (7)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

56,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 7

2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;

schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.

Sinds het verschijnen van de eerste e...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Essentie van communicatie / Druk 4

2021 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Zet glashelder het volledige communicatieproces uiteen;

- zeer praktijkgericht en activerend;

- met uniek Communicatie Canvas.

Essentie van communicatie is een beknopte en praktische inleiding in het vakgebied. Met dit boek ontwikkelen studenten alle benodigde vaardigheden en inzichten om de communicatie van en in een organisatie succesvol vorm te kunnen geven.

Essentie van communicatie doorloopt op toegankelijke wijze het volledige communicatieproces. Van het bepalen van de identiteit van...

72,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 68,88
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 7

2022 || Paperback || André Weber || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.

In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Zo organiseer je een event / Druk 4

2020 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

* Geeft een projectmatig stappenplan om zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren;

* biedt achtergrondinformatie voor ervaren en onervaren organisatoren;

* geheel hernieuwde versie waardoor navigeren door het boek nog makkelijker is.

Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de studen...

41,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Communicatiestrategie / Druk 4

2021 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën;

• geschreven door de auteur van het Communicatie handboek;

• sterke balans tussen theorie en praktijk.

Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Ned...

49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,03
+
Bestel

Research.This is it! / Druk 3

2020 || Paperback || D.B. Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Engelse gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

This is research! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachten. Bijzonder handig zijn de...