Zoekfilters

Opleiding
PABO (2)

Studieboeken (4)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

23,60
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 22,42
+
Bestel

Een wereld vol geloof / Druk 1

Paperback || Erik Idema || Kwintessens

Een wereld vol geloof reikt handvatten aan om met leerlingen in gesprek te gaan over de vijf wereldgodsdiensten. In het boek staan de belangrijkste verhalen, stichters, inhoud van het geloof en feesten en rituelen van deze geloven.

32,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Focus op groepsdynamica

Paperback || Monique Bekker || Boom

Groepsdynamica is de studie naar het gedrag en het functioneren van mensen in groepen. Kennis over hoe groepen functioneren en hoe ze zich ontwikkelen is onontbeerlijk voor iedereen die met groepen werkt. Veel vragen die in dit boek aan de orde komen, worden verduidelijkt met praktijksituaties in kaders. Daarnaast worden er onderzoeken op het gebied van groepsdynamica beschreven en wordt er vooruitgeblikt op de toekomst.

Monique Frequin-Bekker is onderwijstrainer en docentcoach. Daarnaast is ...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Rekenwijzer / Druk 2

2012 || Paperback || Jos van den Bergh || ThiemeMeulenhoff bv

RekenWijzer bereidt studenten goed voor op de verplichte eerstejaars Rekentoets-pabo. Deze uitgave met oefenwebsite helpt studenten bij het ontwikkelen van de basiskennis en basisvaardigheden op het gebied van rekenen-wiskunde.

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Strategisch en operationeel salesmanagement / druk 1

Handboek voor het hoger economisch onderwijs

2012 || Paperback || René van Hoften || Coutinho || ook als eBook

Veel studenten van commercieel-economische opleidingen komen na hun opleiding terecht in een salesfunctie. Dit boek biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau.

In deel 1, de analysefase, wordt uitgelegd hoe je kunt vaststellen welke interne sterktes en zwaktes zich op salesterrein voordoen, en welke externe kansen en bedreigingen er bestaan. In deel 2, de beslisfase, komt aan de orde hoe de gegevens van deze...