Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (6)
Boom (2)
Verschijningsvorm
Paperback (10)

Studieboeken (11)

79,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketing Kernstof / Druk 9

Paperback || Hans Vosmer & John Smal || Noordhoff

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel...

39,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Communicatiestrategie / Druk 3

Paperback || Wil MIchels || Noordhoff

- Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën;

- geschreven door de auteur van het Communicatie handboek;

- sterke balans tussen theorie en praktijk.

Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederl...

57,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Communicatie handboek / Druk 6

Paperback || Wil Michels || Noordhoff

- Zeer toegankelijk en aansprekend voor studenten;

- beknopt en volledig overzicht van het vakgebied;

- sterke verbinding tussen theorie en praktijk.

Communicatie handboek leert (aankomende) professionals op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk, mede dankzij het heldere taalgebruik. Communicatie handboek kan met recht een standaardwerk wo...

72,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 69,30
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B / Druk 7

Paperback || Gerbrand Rustenburg, Ton de Gouw & Allert de Geus || Noordhoff

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019);

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management.

In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de vers...

62,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 59,80
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 6

Paperback || André Weber || Noordhoff

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...

20,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Handboek eCommerce / Druk 1

E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis

Paperback || Patrick Petersen || Boom

Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart, Michel Schaeffer, Prof. dr. Cor Molenaar, Alex Bloemendal, Drs. Hans Molenaar en Alexander van Slooten – en is voorzien van augmented reality lagen. Het toekomstgerichte, kleurrijke boek kent 1000+ bijlagen en sociale media kanalen die da...

37,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 36,05
+
Bestel

Inleiding sales / Druk 2

Paperback || Stefan Renkema || Boom

Inleiding Sales van Stefan Renkema behandelt het complete vakgebied. Aan bod komen de volgende onderwerpen: de fases van het salesproces, lead generation, waardeproposities, de salesfunnel, de

klantenpiramide en accountmanagement. Extra aandacht is er voor aanbestedingen en netwerken.

Inleiding Sales is gericht op beginnende hbo-studenten van opleidingen als Commerciële Economie en Small Business en Retail Management. Daarnaast is het geschikt voor deelnemers van NIMA A Sales.

Wat is er nieu...

29,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Marketingfacts Jaarboek 2019-2020

Paperback || Jeroen Mirck || Marketingfacts B.V.

Met het Marketingfacts Jaarboek ben je in één keer bij als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijks geraadpleegde informatiebron voor marketeers, digitale professionals, ondernemers en studenten. Met dit jaarlijkse handboek, samengesteld door de redactie, gaan we nog verder de diepte in.

We verkennen alle actuele onderwerpen in (online) marketing, beschreven door experts uit het vak zoals Ronald Voorn...

34,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Modellen voor Marketing Insights

Modellen uit de beroepspraktijk voor consumentengedrag, marktonderzoek en analytics

Paperback || Anita Cox e.a. || Clou MOA

Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Dankzij die modellen kunnen we bij complexe marketingvraagstukken snel tot de kern van een probleem komen en slagvaardig advies geven, of gericht onderzoek opzetten voor de ontwikkeling van effectief beleid. Aan de hand van Kotlers planningsproces en op basis van echte vragen uit de marketingpraktijk, kunt u snel doorbladeren naar een...

59,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Digitale marketing en commerce / Druk 4

Strategische en praktische grondslagen voor een technologische omnichannel wereld

Hardback || Emile Lancée || Lancee Enterprises

Zie je door de augmented funnel soms het hyper reality e-profile niet meer? Vreesch niet, want hulp is nabij. In de vorm van dit boek, om precies te zijn. Gewoon old school op papier, want hoe eerder we van al die ongemakkelijke natuur verlost zijn (kudos, Bolsonaro, jij visionaire rakker!), hoe sneller we datacenters kunnen bijprikken. Die zijn hard nodig, want hoewel we in de slaapkamer (nog) wel eens physical willen worden, zijn we stiekem geëvolueerd naar digital beings. Ik ben online. D...