Zoekfilters

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

89,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Industriële productie / Druk 6

Het voortbrengen van mechanische producten

2018 || Paperback || Huub Kals || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Industriële productie geeft een grondige en brede inleiding op het multidisciplinaire vakgebied van de productietechniek, dat zich bezighoudt met het voortbrengen van mechanische producten. Het behandelt vormgevings- en bewerkingsprocessen, maar ook fundamentele onderwerpen als materiaalgedrag, fabricage, assemblage en productiemachines. Daarnaast is er aandacht voor kwaliteit, kosten, de belangrijkste aspecten van product- en productieontwikkeling, waaronder productiegericht ontwerpen, én...

41,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Handboek Lean Management

Aanpak, concepten en modellen voor het succesvol toepassen van Lean

Paperback || Marcel van Assen || Boom

Talloze organisaties zijn met Lean aan de slag gegaan. Ze geven aan dat ze goed in staat zijn het laaghangende fruit te plukken: verbeterworkshops zijn succesvol uitgevoerd, zichtbare verspillingen geëlimineerd. En in veel gevallen hebben ze kostenbesparingen gerealiseerd terwijl ze de klant sneller en beter kunnen helpen. Maar tegelijkertijd geven deze organisaties aan dat ze niet goed weten hoe ze verder moeten, hoe ze de grote besparingen moeten realiseren, laat staan dat ze precies weten...

45,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 43,23
+
Bestel

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3

2018 || Paperback || Marleen Bekkers e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.

Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat...