Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,69
+
Bestel

Herwin je veerkracht

omgaan met chronische vermoeidheid en pijn

Paperback || Boudewijn Van Houdenhove || Lannoo

?Basisgids over chronische vermoeidheid en chronische pijnChronische vermoeidheid en pijn nemen stilaan epidemische proporties aan. Dit boek stelt dat een ernstig verlies aan veerkracht aan de basis ligt van hun klachten. Het lichaam kan zich niet meer aanpassen aan belasting, en herstelt niet meer normaal na inspanningen.Dit boek beantwoordt vragen als: Hoe stelt men de diagnose? Wat zijn de mogelijke oorzaken? Wat zijn wetenschappelijk gefundeerde behandelingswijzen? De auteur gaat daarbij ...

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,69
+
Bestel

In wankel evenwicht

over stress, levensstijl en welvaartsziekten

Paperback || Boudewijn Van Houdenhove || Lannoo

Ons stresssysteem heeft een essentiƫle, beschermende functie. Door een ingenieus samenspel van hormonen en andere stoffen zorgt het ervoor dat ons organisme elke vorm van fysieke of emotionele belasting de baas kan. Maar het systeem kan uit balans raken, vooral als de druk te hoog wordt of nooit ophoudt. Onze stresshormonen slaan dan op hol, of zijn juist te weinig actief. In dat geval beschermen ze ons niet meer, maar ondermijnen ons psychisch en lichamelijk. In dit baanbrekende boek leidt ...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Omnichannel in retail

het antwoord op e-commerce

2015 || Paperback || Gino Van Ossel || Lannoo || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant

Winnaar managementboek van het jaar

Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...