Zoekfilters

Auteur
M. Kindt (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

34,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 32,30
+
Bestel

Handboek wiskundedidactiek / Druk 6

2013 || Paperback || Paul Drijvers e.a. || Epsilon Uitgaven

Het Handboek wiskundedidactiek biedt ondersteuning aan de wiskundeleraar, die actief aan de slag wil met het verbeteren van het eigen onderwijs. Geen teksten die voorschrijven wat de docent zou moeten doen en hoe dan, maar wetenschappelijk onderbouwde informatie, geïllustreerd met inspirerende voorbeelden om de didactische bekwaamheid verder te ontwikkelen. Het is geschreven voor aanstaande wiskundeleraren in het voortgezet onderwijs, maar ook voor hun collega's die daar al werkzaam zijn, vo...

29,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,55
+
Bestel

Epsilon uitgaven Lessen in projectieve meetkunde / Druk 4

2011 || Paperback || M. Kindt || Epsilon Uitgaven

Dit boek is een inleiding in de Projectieve Meetkunde die mede gebaseerd is op de ervaringen van de auteur met onderwijs aan de lerarenopleiding. De meetkunde staat opnieuw in de belangstelling in onderwijs en onderzoek en het boek is, behalve voor studenten, dan ook bedoeld voor allen die hun kennis van de meetkunde willen opfrissen.Hoewel dit boek vele klassieke resultaten bevat zoals de stellingen van Pappos, Desargues en Pascal, is de opzet niet conventioneel. Uitgangspunten en axiomatiek...

10,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 9,50
+
Bestel

Perspectief, hoe moet je dat zien? / Druk 4

het analyseren van perspectiefafbeeldingen met behulp van meetkunde

2014 || Paperback || A. Verweij e.a. || Epsilon Uitgaven

Het tweede deel van de Zebra-reeks gaat over perspectief. Hoe kan op een schilderij of prent een zo goed mogelijk ruimte-effect worden bereikt? En hoe moet je een perspectivische voorstelling bekijken om werkelijk diepte te zien? Schilders en tekenaars hebben zich al lang geleden met deze vragen beziggehouden, aanvankelijk vooral op basis van intuïtie en waarneming. In de tijd van de Renaissance zag men in dat meetkundige constructies een goed hulpmiddel zijn om perspectief te begrijpen en t...