Zoekfilters

Auteur
Eelke Pol (2)
Verschijningsjaar
2011 (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

37,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,15
+
Bestel

Strategisch HRM / Druk 2

erkennen, begrijpen en doen

2011 || Paperback || Eelke Pol || Koninklijke Van Gorcum

Wat is strategisch HRM en vooral: hoe realiseer je strategisch HRM? Strategisch HRM - erkennen, begrijpen en doen geeft antwoord op deze vragen aan de hand van een onderbouwd en toepasbaar concept: de strategische HRM-kubus. De drie dimensies van de kubus bepalen gezamenlijk de kwaliteit van strategisch HRM in uw organisatie:

1 erkennen dat uw mensen het verschil maken tussen gemiddeld en goed;

2 begrijpen hoe uw mensen dat verschil kunnen maken;

3 doen, ervoor zorgen dat uw mensen het verschil ...

41,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Macht en poltiek handelen in organisaties / druk 3

iedereen speelt mee

2011 || Paperback || M. Hetebrij || Koninklijke Van Gorcum

Overleggen, vergaderingen, meetings er wordt heel wat afgecommuniceerd in organisaties. Communiceren kunnen we dan ook als de besten. Dat geldt echter niet voor het omgaan met macht en politiek. Macht en politiek geven vaker aanleiding tot karikaturen en overdrijving dan tot serieuze bespreking. Macht is verdacht, en politiek wordt door velen geassocieerd met onbetrouwbare zakkenvullers die hun werkelijke bedoelingen verbergen achter een mistgordijn van verhullend of zelfs misleidend taalgebr...

33,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Strategisch HRM / Druk 3

Erkennen, begrijpen en doen

2024 || Paperback || Eelke Pol || Koninklijke Van Gorcum

Wat is strategisch hrm en vooral: hoe realiseer je het? Deze derde geheel herziene druk van Strategisch hrm geeft antwoord op die vragen.

De strategische hrm-kubus staat centraal in dit boek. De drie dimensies van de kubus bepalen gezamenlijk de kwaliteit van strategisch hrm in jouw organisatie:

1 Erkennen: inzien en aanvoelen dat mensen het verschil maken;

2 Begrijpen: begrijpen hoe mensen het verschil maken in jouw organisatie.

Elke organisatie is immers uniek en elke tijd vraagt nieuwe str...