Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De Ritchie Story

Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt

2024 || Paperback || Jan Verlinden || Lannoo

De Ritchie Story neemt je mee in het verhaal van Jan Verlinden.

Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek, lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een competitieve markt, het scherp onder de aandacht kunt brengen en het helder kunt positioneren. Jan deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van sensorymarketing om Ritchie scherp te positioneren.

Dankzij zijn netwerk...

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

The future of shopping

Golden Edition

2022 || Hardcover || Jorg Snoeck e.a. || Lannoo || met inkijkexemplaar

De bekroonde retailgids The Future of Shopping: Where Everyone is a retailer is, na gevierde uitgaves in het Frans, Engels en Chinees, terug met een volledig nieuwe editie The Future of Shopping: re-set re-made re-tail.

Een pandemie, wereldwijde digitale disruptie en een grondstoffenrace hebben het winkellandschap danig hertekend. De globalisering laat zich van een onverwachte kant zien. We zitten midden in een wereldwijde transformatie, waarbij machines slimmer worden dan mensen, de wereldbe...

34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Omnichannel in retail

het antwoord op e-commerce

2015 || Paperback || Gino Van Ossel || Lannoo || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant

Winnaar managementboek van het jaar

Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...