Zoekfilters

Auteur
Rein Memelink (2)
Verschijningsjaar
2012 (3)
2015 (3)
NUR
Marketing (5)

Studieboeken (6)

33,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Kwalitatief marktonderzoek / Druk 3

Paperback || Uta Meier || Noordhoff

Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.

33,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Enquête research / Druk 3

Paperback || K.A.R. Markus, Anne Marie Oudmans & A.M. Oudemans || Noordhoff

Het deel Enquête Research gaat in op de vraag hoe een goede vragenlijst te maken. Het geeft een stappenplan om duidelijke, eerlijke, objectieve vragen te stellen en heldere antwoorden te verkrijgen. Het is daarmee ook een handig middel voor een opdrachtgever om een vragenlijst te beoordelen.

29,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Direct aan de slag met SPSS / druk 3

Paperback || H.A.M. Stumpel || Noordhoff

Direct aan de slag met SPSS leert de gebruiker in simpele stappen om de uitkomsten van een enquête te verwerken en te analyseren. Dit is geen omvangrijke manual maar een heldere, gerichte instructie waarmee je meteen aan de slag kunt.

71,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 68,35
+
Bestel

Marktonderzoek / Druk 9

Paperback || Mirjam Broekhoff e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

Marktonderzoek

Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen.

Waarom kiezen voor Marktonderzoek?

* compleet basisboek over marktonderzoek;

* bevat veel praktische tips en aanwijzingen;

* veel extra studie- en oefenmateriaal online.

In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzo...

24,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 23,70
+
Bestel

SPSS voor marktonderzoek / Druk 3

praktisch gebruik van SPSS bij kwantitatief marktonderzoek

Paperback || Rein Memelink || Noordhoff

Bij veel hbo-opleidingen is SPSS de standaard als softwarepakket voor het verwerken van marktonderzoeksgegevens. De organisatie van het onderwijs om SPSS-vaardigheden aan te leren is voor menige opleiding echter een hoofdpijndossier. SPSS voor marktonderzoek biedt hiervoor de oplossing. Het boek bevat (als enige in de markt) een stap-voor-stap-zelfinstructie waardoor studenten individueel, of klasgewijs in hun eigen tempo de stof kunnen doorwerken.

Waarom kiezen voor SPSS voor marktonderzoek?

* Zeer geschikt voor zelfstudi...

42,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Statistiek voor marktonderzoek / Druk 3

praktisch gebruik van statistiek bij kwalitatief marktonderzoek

Paperback || Rein Memelink || Noordhoff

- Nadruk op het verwerven van inzicht;

- sluit direct aan bij de gangbare competenties binnen het hbo-onderwijs;

- aandacht voor Excel en SPSS;

Statistiek voor marktonderzoek behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het veel praktische aanwijzingen en tips voor studenten.