Zoekfilters

Auteur
Karel Jan Alsem (2)
Verschijningsjaar
2017 (2)

Studieboeken (5)

67,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 8

Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff || met inkijkexemplaar

* Compleet standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* legt het planningsproces voor marketingstrategieën op een heldere wijze stap-voor-stap uit;

* integreert digitale marketing in alle planningsstappen.

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotca...

43,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 41,33
+
Bestel

Merkpositionering

brug tussen marketing en communicatie

Paperback || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.

Waarom kiezen voor Merkpositionering?

* veel aansprekende en actuele voorbeelden;

* aandacht voor theorie én praktijk;

* handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.

Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor all...

49,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Marketingstrategie / Druk 6

praktische inzichten voor een succesvol marketingplan

Paperback || Ruud Frambach & Edwin Nijssen || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten.

Waarom kiezen voor Marketingstrategie?

* Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan;

* centrale rol voor het strategische keuzeproces;

* toepassingsgericht én wetenschappelijk onderbouwd.

Om succesvol te zijn en te blijven mo...

63,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 7

theorie, technieken, toepassingen

Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.

Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?

* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* perfecte combinatie van theorie en praktijk;

* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.

In Strategische marketingp...

72,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 69,30
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B / Druk 7

Paperback || Gerbrand Rustenburg, Ton de Gouw & Allert de Geus || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019);

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management.

In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de vers...