Zoekfilters

Verschijningsjaar
2012 (2)

Studieboeken (3)

33,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Kwalitatief marktonderzoek / Druk 3

Paperback || Uta Meier || Noordhoff

Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.

33,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Enquête research / Druk 3

Paperback || K.A.R. Markus, Anne Marie Oudmans & A.M. Oudemans || Noordhoff

Het deel Enquête Research gaat in op de vraag hoe een goede vragenlijst te maken. Het geeft een stappenplan om duidelijke, eerlijke, objectieve vragen te stellen en heldere antwoorden te verkrijgen. Het is daarmee ook een handig middel voor een opdrachtgever om een vragenlijst te beoordelen.

43,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Waarde creëren met BigData-analyses

voor slimmere marketing beslissingen

Paperback || Peter Verhoef e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;

- biedt overzicht en analysemogelijkheden;

- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;

- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.

Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor bedrijfsleven is de explosieve groei in data: Big Data. De maatschappij, het zakenleven, en marketing raken steeds verder gedigitaliseerd. Al die gebruikers van smartphones, tablets en computers zorgen voor digitale sporen en dus potentieel waar...