Zoekfilters

Verschijningsjaar
2018 (2)
Uitgever
Boom (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)

Studieboeken (3)

22,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Handboek Contentstrategie / Druk 4

Paperback || Patrick Petersen || Boom

Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.

Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van h...

34,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Handboek Online Marketing / Druk 6

Hardcover || Patrick Petersen || Boom || met inkijkexemplaar

Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod.

Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zie...

34,99
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Handboek Conversie en Customer Journey Mapping / Druk 2

haal meer uit online, leer van experts

Paperback || Patrick Petersen || Van Duuren Informatica || met inkijkexemplaar

Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis, de Customer Journey, is daarbij onontbeerlijk. Daarom schreef Patrick Petersen het Handboek Conversie & Customer Journey Mapping.

Het praktische Handboek Conversie & Customer Journey Mapping (#HCC) is een management- en studieboek. Niet alleen...