Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

14,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Businessplan op 1 A4 / Druk 8

snel en effectief plannen met OGSM

2022 || Hardcover || Marc van Eck e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Iedereen heeft plannen, zowel zakelijk als privé. Maar doordat veel plannen gewoonweg niet goed of concreet genoeg zijn en/of te weinig draagvlak hebben, realiseren we onze plannen vaker niet dan wel. Met 'Businessplan op 1 A4' van Marc van Eck en Ellen Leenhouts leer je hoe je een (business)plan maakt dat wél werkt. De methodiek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja, je leest het goed: één A 4) dat leidt van visie naar actie. Het verbindt ambitieu...

25,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,65
+
Bestel

Vaardigheden voor het samenwerken in teams / Druk 1

2015 || Paperback || Jan Pieter van Oudenhoven e.a. || Coutinho || ook als eBook

Werken in teams is helemaal van nu. Meer dan ooit moeten medewerkers met elkaar communiceren en samenwerken. De nadruk ligt op het verbeteren van de effectiviteit van die samenwerking en op de interpersoonlijke aspecten van samenwerken. Dat geldt bijvoorbeeld in zorg en welzijn waar sterk wordt ingestoken op het interdisciplinair samenwerken in teams. Dit boek richt zich op de cruciale sociale vaardigheden die nodig zijn om medewerkers goed en professioneel te laten samenwerken en teamprestat...

24,95
Levertijd: 7 werkdagen
+
Bestel

Introduction to Sport Marketing / 2nd edition

Second Edition

2015 || Paperback || Aaron C.T. Smith e.a. || Taylor & Francis

Introduction to Sport Marketing is an accessible and engaging introduction to key concepts and best practice in sport marketing. Aimed at students with little or no prior knowledge of marketing, the book outlines a step-by-step framework for effective sport marketing, from conducting market analysis and developing a strategy, through to detailed planning and implementation. The book has a wider scope than other sport marketing textbooks, recognising that students are just as likely to have to...