Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Avans Hogeschool (2)
Taal
Nederlands (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

21,26
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 20,20
+
Bestel

ITIL® Pocketguide - 2011 editie

Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

Note: This pocket book is available in several languages: English, German, Dutch.

Vanaf 2001 hebben de ITIL pocketguides van Van Haren Publishing lezers over de gehele wereld ingeleid in de wereld van ITIL (IT Infrastructure Library), het belangrijkste framework voor IT-servicemanagement. Deze pocketguide voorziet weer in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. De essentie van 2000 pagina's van de officiële ...

43,55
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 41,37
+
Bestel

IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011

2013 || Paperback || Pierre Bernard e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in het Nederlands verschenen boek in opeenvolgende versies telkens verbeterd en vervolgens in vele talen vertaald. Door de input van vele ITSM-experts van over de hele wereld heeft dit boek zijn gezaghebbende positie verworven. Aanvankelijk bij de vele ITSM-experts en daarna vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder...

47,42
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 45,05
+
Bestel

ITSM Process Assessment Supporting ITIL (english version) / druk 1

using TIPA to Assess and Improve your Processes with ISO 15504 and Prepare for ISO 20000 Certification

Paperback

The key to any successful IT Service Management solution are strong, clear processes that are fit for purpose. The continual cycle of service improvements must therefore look at the existing processes and assess how effective they are within changing business requirements.

This innovative title not only looks at this fundamental process assessment, it does it using the key ISO/IEC standard in this area. In brief, this title explains the meeting between two standards:

* ITIL: the de facto stan...