Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Avans Hogeschool (2)

Studieboeken (8)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

64,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5

2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.

Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...

46,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Brand Design met MyLab / Druk 7

Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken

2022 || Paperback || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.

Aan de hand van het centrale Brand Design-model wordt de student meegenomen van merkstrategie tot merkactivatie. Door de aansprekende casuïstiek...

40,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Marketing: modellen en berekeningen, 2e herziene editie

2022 || Paperback || Ton Borchert e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en geïllustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Er wordt ruime aandacht besteed aan digitale marketing. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modell...

50,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,40
+
Bestel

Operationeel management in de dienstverlening met MyLab / Druk 5

2022 || Paperback || Joyce Walstra || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening altijd centraal staat.

Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aa...

44,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 2

2022 || Paperback || Nino Adamo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. De afgelopen jaren is online marketing geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Er ontstaan steeds nieuwe trends en aanvullende mogelijkheden om de relatie met de klant aan te gaan en te verdiepen.

Online marketing, de essentie geeft een compleet overzicht van het vakgebied en beschrijft...

34,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Het marketingplan, 4e herziene editie met MyLab

2022 || Paperback || Marian Burk Wood || Pearson Benelux B.V. || ook als eBook

Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft. Elk hoofdstuk brengt je dichter bij je einddoel: een weloverwogen en gedegen marketingplan.

Nieuw in deze vierde editie is het model van marketingplanning dat aan het begin van elk hoofdstuk terugkeert, zodat je precies weet waar je bent in het proces. Daarnaast zijn de checklists verbeterd, met daarin nuttige vragen die iedere...

52,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Personeelsmanagement met MyLab

Basisboek voor de (toekomstig) leidinggevende

2022 || Paperback || Danny Brouwer e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Een organisatie kan zich onderscheiden door haar mensen. Kwaliteit, enthousiasme, ervaring, bevrediging halen uit het werk, het gevoel goed te worden behandeld: al deze aspecten hebben invloed op de productiviteit van werknemers, en daarmee op het voortbestaan van de organisatie. Personeelsmanagement gaat over het omgaan met en leidinggeven aan mensen. Daarbij is het uitgangspunt dat élke manager idealiter een humanresourcesmanager is, die baat heeft bij het bestuderen en toepassen van de ju...

55,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,73
+
Bestel

Organisatiestructuren, 2e herziene editie met MyLab

2022 || Paperback || Henry Mintzberg || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Organisatiestructuren is de vertaling van de wereldwijde bestseller Structure in Fives: Designing Effective Organizations.

Henry Mintzberg beschrijft in dit boek welke structuren ten grondslag liggen aan een effectieve organisatie. Hij introduceert vijf basisstructuren die garant staan voor een succesvolle bedrijfsvoering en licht de pluspunten en de valkuilen op heldere wijze toe. Zo reikt hij studenten en managers theoretische en praktische ontwerpen aan waarmee zij aan de slag kunnen. Hier...