Zoekfilters

Auteur
Bronis Verhage (2)
Verschijningsjaar
2020 (2)
NUR
Marketing (5)

Studieboeken (6)

38,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Marketing Kernstof opgaven / Druk 9

Paperback || John Smal & Hans Vosmer || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Sluit aan bij het boek Marketing Kernstof;

- voldoet aan NIMA A-exameneisen;

- perfect oefenmateriaal ter voorbereiding op het tentamen of examen.

Marketing Kernstof opgaven sluit aan bij het boek Marketing Kernstof. In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Het eerste deel van dit opgavenboek heeft ongeveer 600 meerkeuzevragen. In het tweede en derde deel kunnen studenten oefenen met een actueel voorbeeldexamen en prakt...

79,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketing Kernstof / Druk 9

Paperback || Hans Vosmer & John Smal || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel...

59,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 4

Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Geschreven door gerenommeerde auteur

- heldere en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing

- compleet en toch beknopt.

Dit boek laat studenten kennismaken maken met het vakgebied marketing en leert ze hoe ze een slagvaardig marketingbeleid kunnen uitstippelen. Compleet en toch beknopt.

Inleiding tot de marketing gaat in op actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op marketinggebied. Het belicht bijvoorbeeld uitgebreid de doorbraak van online marketing, de invloed van social...

32,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9

Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

45,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 43,65
+
Bestel

Basiskennis marketing / Druk 5

Paperback || Co Bliekendaal & Ton van Vught || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis Marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten.

Waarom kiezen voor Basiskennis marketing?

* Sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis Marketing;

* focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;

* met handige online ondersteuning.

Het NIMA Basiskennis Marketing-examen biedt een voortreffelijke basis voor he...

63,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...