Zoekfilters

Auteur
Karel Jan Alsem (2)
Verschijningsjaar
2020 (2)

Studieboeken (6)

67,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 8

Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff

* Compleet standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* legt het planningsproces voor marketingstrategieën op een heldere wijze stap-voor-stap uit;

* integreert digitale marketing in alle planningsstappen.

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotca...

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

E-commerce & E-business / Druk 2

Paperback || Marjolein Visser & Berend Sikkenga || Noordhoff

- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;

- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;

- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.

E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties...

47,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Strategie voor dienstverleners / Druk 3

30 managementvragen en -antwoorden

Paperback || Wouter de Vries e.a. || Noordhoff

Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.

43,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Marketingplan voor ondernemers in het MKB / Druk 2

Paperback || Marteyn Roes & Nino Adamo || Noordhoff

- biedt zowel een kennismaking als een overzicht voor studenten en ondernemers zonder directe economische voorkennis;

- biedt een hoog studierendement door de uitgebreide praktijkvoorbeelden, stappenplannen, checklists en aanvullend materiaal op de website;

- is zowel geschikt voor onderwijs als voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB);

- besteedt uitgebreid aandacht aan internet en nieuwe media.

Een marketingplan schrijven voor het MKB vraagt om een pragmatische benadering. Aan ...

63,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 7

theorie, technieken, toepassingen

Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff

Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.

Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?

* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* perfecte combinatie van theorie en praktijk;

* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.

In Strategische marketingp...

64,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Financieel management voor het MKB / Druk 3

Paperback || A.W.W. Heezen || Noordhoff

- Uitgebreide uiteenzetting van de financiële besturing van het MKB;

- met thema's als concurrentiepositie en gewaardeerd ondernemersloon;

- veel aandacht voor de financiering van het MKB.

In Financieel Management voor het MKB staat de financieel-economische besturing van micro- en kleine ondernemingen centraal: eenmanszaken, vennootschappen onder firma en besloten vennootschappen. Aan de hand van een fictieve onderneming behandelt het een groot aantal bedrijfseconomische, juridische en fi...