Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (3)

Studieboeken (4)

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Taalonderwijs ontwerpen / Druk 2

Paperback || Henk Huizenga & Rolf Robbe || Noordhoff

- Helder taalgebruik;

- goede voorbereiding op de onderwijspraktijk;

- duidelijke opbouw en structuur.

Het handboek Taalonderwijs ontwerpen leert (aankomende) leerkrachten zelfstandig vorm en inhoud te geven aan het taalonderwijs op de basisschool. In deze uitgave worden alle domeinen uit actuele taal- en leesmethoden behandeld: spreken en luisteren, begrijpend lezen, stellen, woordenschat en taalbeschouwing.

35,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 34,15
+
Bestel

Basisvaardigheden Spelling en Interpunctie / Druk 3

voor de pabo

Paperback || Marja Bout & Han de Bruijn || Noordhoff

Basisvaardigheden Spelling en Interpunctie vormt samen met Basisvaardigheden Formuleren en Basisvaardigheden Grammatica de ideale voorbereiding op de officiële Cito entreetoets taal. Samen met de bijbehorende website maakt de pabo-student zich de basisvaardigheden stap voor stap eigen.

54,75
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 52,01
+
Bestel

Taalontwikkeling van het kind / Druk 2

Hardcover || A.M. Schaerlaekens || Noordhoff

De taalontwikkeling van het kind beschrijft de verschillende periodes in het taalverwervingsproces van kinderen, vanaf de geboorte tot de leeftijd van 8 jaar. Het boek is heel toegankelijk geschreven en je hebt geen voorkennis nodig om ermee te kunnen werken .

Waarom kiezen voor De taalontwikkeling van het kind?

* geeft je inzicht in de taalontwikkeling van kinderen;

* toegankelijk geschreven;

* geen linguïstische, psychologische of andere voorkennis nodig.

Het boek behandelt de taalvorderin...

40,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Woordenschat Taal & Didactiek

Paperback || Henk Huizenga || Noordhoff

In Woordenschat worden alle aspecten van de woordenschatdidactiek systematisch behandeld. Het boek gaat in op de taalverwerving van kinderen en de ontwikkeling van het woordgeheugen en bespreekt uitvoerig de verschillende strategieën die kinderen hanteren bij het leren van nieuwe woorden. De theorie wordt toegelicht met veel praktijksuggesties.