Zoekfilters

Auteur
Rein Memelink (2)
Taal
Nederlands (4)
Engels (2)
NUR
Marketing (2)

Studieboeken (6)

51,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Onderzoeksvaardigheden / Druk 2

Paperback || Tom Fischer & Mark Julsing || Noordhoff

Onderzoek is overal. In de wetenschap, maar ook in het bedrijfsleven. Je kunt onderzoek doen om meer te weten te komen over een klant, over het gebruik van bepaalde producten, behoeften of klanttevredenheid. In Onderzoeksvaardigheden staan de methoden centraal die voor dit soort 'praktijkonderzoek' vaak gebruikt worden.

Waarom kiezen voor Onderzoeksvaardigheden?

* sluit aan bij de exameneisen van het SPD;

* vol praktische tips, checklists en handige overzichten;

* handige ondersteunende website m...

36,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 35,10
+
Bestel

Basisboek Enquêteren / Druk 4

Paperback || Ben Baarda e.a. || Noordhoff

Basisboek Enquêteren is een handleiding voor het maken van een vragenlijst en het voorbereiden en afnemen van enquêtes. Het boek is geschreven voor hbo- en universitaire studenten, en voor (aankomend) professionals die voor hun werk een enquête moeten samenstellen.

45,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 43,65
+
Bestel

Statistics in 20 steps

Paperback || Arie Buijs || Noordhoff

Statistics in 20 steps provides college and university students with basic knowledge and skills in statistics. This book offers a complete and comprehensive introduction to statistics in 20 steps.

- A complete introduction to statistics in 20 concise chapters;

- a practice-based approach;

- few mathematical formulas.

30,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 29,40
+
Bestel

How to do Research

Paperback || Roel Grit & Mark Julsing || Noordhoff

This book offers students a practical, solid and consistent step-by-step plan for doing research.

- A step-by-step plan for doing research

- A practice-based approach

- Additional study materials available online

24,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 23,70
+
Bestel

SPSS voor marktonderzoek / Druk 3

praktisch gebruik van SPSS bij kwantitatief marktonderzoek

Paperback || Rein Memelink || Noordhoff

Bij veel hbo-opleidingen is SPSS de standaard als softwarepakket voor het verwerken van marktonderzoeksgegevens. De organisatie van het onderwijs om SPSS-vaardigheden aan te leren is voor menige opleiding echter een hoofdpijndossier. SPSS voor marktonderzoek biedt hiervoor de oplossing. Het boek bevat (als enige in de markt) een stap-voor-stap-zelfinstructie waardoor studenten individueel, of klasgewijs in hun eigen tempo de stof kunnen doorwerken.

Waarom kiezen voor SPSS voor marktonderzoek?

* Zeer geschikt voor zelfstudi...

42,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Statistiek voor marktonderzoek / Druk 3

praktisch gebruik van statistiek bij kwalitatief marktonderzoek

Paperback || Rein Memelink || Noordhoff

- Nadruk op het verwerven van inzicht;

- sluit direct aan bij de gangbare competenties binnen het hbo-onderwijs;

- aandacht voor Excel en SPSS;

Statistiek voor marktonderzoek behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het veel praktische aanwijzingen en tips voor studenten.