Zoekfilters

Taal
Engels (2)
Uitgever
Pearson (2)

Studieboeken (3)

66,95
Levertijd: 7 dagen
+
Bestel

Global Marketing / Druk 7

Paperback || Svend Hollensen || Pearson

"All good marketing is local. Global companies know this and are going "glocal".There is also a trend towards the 'Internet of Everything', which revolutionizes the whole marketing discipline. Svend Hollensen has captured all the latest trends very well with the new cases in his seventh edition of Global Marketing."

69,95
Levertijd: 7 dagen
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Global Marketing / Druk 8

Paperback || Svend Hollensen || Pearson

Learn and develop skills involving strategic global marketing decision-making Global Marketing, 8th Edition, by Hollensen continues to be the most up-to-date and comprehensive text of its kind, with cutting-edge case studies and a focus on the impact of new technologies and perspectives on international marketing. For nearly twenty years this title has been the definitive, truly international guide to marketing. During that time, borders have become ever more transient and this book more cent...

58,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 55,58
+
Bestel

Internationale marketing

Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:

* de beslissing tot internationaliseren

* welke markten te betreden

* de keuze voor strategieƫn die daartoe gehanteerd worden

* het ontwerpen van het exportplan

* de toepassing van dit plan

Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...