Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)
Uitgever
Business Contact (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

15,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 14,25
+
Bestel

Het vliegwieleffect

Waarom sommige bedrijven momentum creëren en andere niet

Paperback || Jim Collins || Business Contact || met inkijkexemplaar

Het vliegwieleffect is een verdieping van een van de krachtige elementen uit de wereldwijde bestseller Good to Great. Daarin beschrijft Jim Collins dat succesvolle bedrijven een reeks van essentiële stappen nemen die samen aanvoelen als een groot, zwaar vliegwiel. Het kost grote moeite om het draaiend te krijgen, maar als je volhoudt gaat het telkens een beetje sneller draaien en creëer je momentum. Dat is het moment van de doorbraak naar succes. Dit boek beschrijft aan de hand van casussen...

25,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Good to great / Druk 18

waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken... en andere niet

Paperback || Jim Collins || Business Contact || met inkijkexemplaar

Jim Collins heeft met 'Good to Great' een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle managementliteratuur aangehaald als de meest grondige, inzichtelijke en vernieuwende studie aangaande organisatieontwikkeling van de afgelopen decennia.

Uit een langdurig onderzoek van honderden Fortune 500-bedrijven kwamen elf bedrijven naar voren die in een periode van vijftien jaar explosief groeiden: een tijdlang prest...

24,75
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Good to Great

Why Some Companies Make the Leap...And Others Don't

2001 || Hardcover || Jim Collins || Harper Collins

The Challenge

Built to Last, the defining management study of the nineties, showed how great companies triumph over time and how long-term sustained performance can be engineered into the DNA of an enterprise from the very beginning.

But what about the company that is not born with great DNA? How can good companies, mediocre companies, even bad companies achieve enduring greatness?

The Study

For years, this question preyed on the mind of Jim Collins. Are there companies that defy gravity and ...