Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (2)

69,95
Levertijd: 4 dagen
+
Bestel

Marketing Research / 9th edition

Paperback || Alvin C. Burns & Ronald F. Bush || Pearson

For courses in global marketing. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. A conceptual approach and introduction to the field of marketing researchWritten with an emphasis on the practical application of marketing research methods, Marketing Research teaches the basic fundamental statistical techniques needed to analyze market data.

The 9th Edition has been updated to offer the most current insights on forces shaping marketing research, including t...

61,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 58,43
+
Bestel

Principes van marktonderzoek / Druk 7

met MyLab NL toegangscode

Paperback || Alvin C. Burns & Ronald F. Bush || Pearson || met inkijkexemplaar

Principes van marktonderzoek, 7e editie

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

Elk hoofdstuk begint met de belang...