Filters

Taal
Engels (2)
Nederlands (2)

Study books (4)

29,35
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Add to cart

Marketing: The fundamentals

2023 || Paperback || Sara Leroi-Werelds e.a. || Acco || view preview pages

This comprehensive guide hones in on marketing’s pivotal role in creating value for customers and other stakeholders. It navigates through the stages of (1) marketing analysis, (2) strategy development, (3) implementation of the marketing strategy via the marketing mix, and (4) marketing evaluation using established key performance indicators.

The book serves as a valuable resource for students, marketers, and business leaders navigating the dynamic marketing landscape, providing guidance t...

47,40
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 45,03
+
Add to cart

Marketing

De basisprincipes

2021 || Paperback || Katheline De Lembre || Acco || view preview pages

Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieën en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategieën en -tactieken. Het huidige, digitale marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords.

Los van de laatste hypes biedt het handboek Marketing. De basisprincipes een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: poten...

48,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 45,60
+
Add to cart

Strategische marketing: handboek voor vernieuwend denken!

handboek voor vernieuwend denken!

|| Paperback || Gerbrand Rustenburg || Acco || view preview pages

STRATEGISCHE MARKETING: HANDBOEK VOOR VERNIEUWEND DENKEN!

De 'sense of urgency' van deze eeuw vraagt om een opera- tionele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen, waardoor de lezer in staat wordt gesteld bij te dragen aan een efficiënt strategisch marketingbeleid. Wie zich wil onderscheiden in de markt heeft niet voldoende aan kennis en vaardig- heden. Alleen met kritisch en vernieuwend denke...

55,60
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Add to cart

Strategic Marketing

a handbook for innovative thinking!

2015 || Paperback || Gerbrand Rustenburg || Acco

The new ‘sense of urgency’ in the business world of the 21st century demands an operational approach to strategic problems. This handbook deals systematically and in a practical way with key strategic marketing themes, which will allow the reader to contribute to an efficient strategic marketing policy. Knowledge and competencies are no longer enough to make the difference in today’s markets. Incisive and innovative thinking is the only way to secure sustainable advantage in the face of...