Filters

Verschijningsvorm
Paperback (5)
Uitgever
Noordhoff (4)
Coutinho (2)
NUR
Marketing (5)

Study books (6)

55,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
including 5% discount 53,15
+
Add to cart

Salesvaardigheden / Druk 2

2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

59,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
including 5% discount 56,95
+
Add to cart

Merkpositionering

brug tussen marketing en communicatie

2016 || Paperback || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.

Waarom kiezen voor Merkpositionering?

* veel aansprekende en actuele voorbeelden;

* aandacht voor theorie én praktijk;

* handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.

Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor all...

62,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 59,80
+
Add to cart

Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3

2016 || Paperback || Esther de Berg e.a. || Coutinho || also available as eBook

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...

109,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 104,45
+
Add to cart

Exportmanagement / Druk 7

exporteren en internationaliseren

2016 || Hardcover || Hans Veldman || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Het succes van exporteren en internationaliseren is direct afhankelijk van kennis, kunde, inzicht, ervaring en samenwerking van allen die bij het proces betrokken zijn.Exportmanagement geeft een compleet overzicht van dit multidisciplinaire vakgebied.

Waarom kiezen voor Exportmanagement?

* standaardwerk op het gebied van exportmanagement;

* compleet overzicht van multidisciplinair vakgebied;

* komt voort uit een samenwerking van verschillende experts op deelgebieden.

Dit handboek kiest voor een s...

42,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 40,38
+
Add to cart

Basisboek Neuromarketing / Druk 1

Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals

2016 || Paperback || Eveline van Zeeland || Coutinho || also available as eBook

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.

Basisboek neuromarketing geeft een kritische en...

95,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 91,15
+
Add to cart

Business marketing management / Druk 7

Creëren van superieure klantwaarde

2016 || Paperback || Wim Biemans || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebruik en de aansprekende praktijkvoorbeelden.

Waarom kiezen voor Business Marketing Management?

* helder en toegankelijk geschreven;

* aansprekende praktijkvoorbeelden;

* handige ondersteunde website met extra studiemateriaal.

Dit boek geeft je inzicht in zakelijke markten en leert je onder andere hoe j...