Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
Klantsignaalmanagement / Druk 2 (Heruitgave)
Stap voor stap naar een meetbare klantbeleving
2023 || Paperback || Zanna van der Aa || Warden Press || met inkijkexemplaar
Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meestal worden die geregistreerd, vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna… tja, daarna lopen bedrijven vaak vast. Welke verbeteracties moeten als eerste opgepakt worden? Welke acties leiden tot het meeste resultaat? En hoe toon je aan dat klantbeleving geld oplevert voor de organisatie? Dit zijn de kernvraagstuk...
morgen verzonden
Design Thinking for Managers
Developing design-driven and promising organisations
2021 || Paperback || Steven de Groot || Warden Press || met inkijkexemplaar
Design thinking is on the rise among managers. And for good reason: design-driven organisations have higher revenue growth, more loyal customers and a higher competitive advantage than organisations that mainly focus on control. They are promising organisations that are focused on opportunities rather than bottlenecks. But, within organisations, design thinking does not happen all by itself. After all, organisations are like living tissue, they are only partly makeable, and usually have a str...