Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
Service excellence, Werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model
werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model
2016 || Hardcover || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.
Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke
klantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan je
organisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor het
bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een exc...
morgen verzonden
Customer delight in vijf stappen
hoe je klanten verrast en ze enthousiast, gelukkig en betrokken maakt en houdt
2014 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet
Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight. Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.
Dat dit streven van organisaties geen utopie...