Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (2)
NUR
Marketing (2)

Nieuwe drukken (3)

38,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Marketing Kernstof opgaven / Druk 9

Paperback || John Smal & Hans Vosmer || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Sluit aan bij het boek Marketing Kernstof;

- voldoet aan NIMA A-exameneisen;

- perfect oefenmateriaal ter voorbereiding op het tentamen of examen.

Marketing Kernstof opgaven sluit aan bij het boek Marketing Kernstof. In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Het eerste deel van dit opgavenboek heeft ongeveer 600 meerkeuzevragen. In het tweede en derde deel kunnen studenten oefenen met een actueel voorbeeldexamen en prakt...

79,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketing Kernstof / Druk 9

Paperback || Hans Vosmer & John Smal || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel...

63,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...