Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (8)
2019 (2)
NUR
Marketing (6)

Nieuwe drukken (10)

43,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Media / Druk 2

Paperback || Rob Leurs, Vincent Crone, Marleen Boer, Philip Corsius, Bas den Herder, Gyurka Jansen, Nico Kussendrager & Laura van der Vlies || Noordhoff

De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?

Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.

Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...

25,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 24,65
+
Bestel

Zo organiseer je een event / Druk 4

Paperback || Roel Grit & Marco Gerritsma || Noordhoff

* Geeft een projectmatig stappenplan om zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren;

* biedt achtergrondinformatie voor ervaren en onervaren organisatoren;

* geheel hernieuwde versie waardoor navigeren door het boek nog makkelijker is.

Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de studen...

67,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Retailmarketing / Druk 7

Paperback || Frank Quix || Noordhoff

- Standaardwerk voor het vakgebied retailmarketing;

- uitgebreide aandacht voor operationele toepassing van de theorie;

- beantwoordt de vraag ‘Hoe werkt retailmarketing in de praktijk?’.

In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is.

Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en brengt hen tegelijkertijd begrip bij over ...

66,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Salesmanagement / Druk 6

Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff

- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;

- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...

38,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Marketing Kernstof opgaven / Druk 9

Paperback || John Smal & Hans Vosmer || Noordhoff

- Sluit aan bij het boek Marketing Kernstof;

- voldoet aan NIMA A-exameneisen;

- perfect oefenmateriaal ter voorbereiding op het tentamen of examen.

Marketing Kernstof opgaven sluit aan bij het boek Marketing Kernstof. In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Het eerste deel van dit opgavenboek heeft ongeveer 600 meerkeuzevragen. In het tweede en derde deel kunnen studenten oefenen met een actueel voorbeeldexamen en prakt...

67,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 8

Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff

* Compleet standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* legt het planningsproces voor marketingstrategieën op een heldere wijze stap-voor-stap uit;

* integreert digitale marketing in alle planningsstappen.

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotca...

49,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 47,45
+
Bestel

E-commerce & E-business / Druk 2

Paperback || Marjolein Visser & Berend Sikkenga || Noordhoff

- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;

- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;

- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.

E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties...

79,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketing Kernstof / Druk 9

Paperback || Hans Vosmer & John Smal || Noordhoff

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel...

63,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

79,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 8

Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingco...