Zoekfilters

Nieuwe drukken (3)

69,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Geld, internationale economische betrekkingen en bedrijfsomgeving / Druk 8

Paperback || w. Hulleman & A.J. Marijs || Noordhoff

* Biedt de basisprincipes van de monetaire economie;

* geeft studenten een actueel overzicht van de ontwikkelingen in de financiƫle wereld;

* uitgebreide digitale ondersteuning voor student en docent.

In Geld, Internationale Economische Betrekkingen en bedrijfsomgeving worden de Europese monetaire verhoudingen, de ontwikkelingen in de mondialisering en de risico's voor ondernemingen die daaruit voortvloeien beschreven. Het boek geeft inzicht in de manier waarop ondernemingen de nadelige gevo...

70,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 67,40
+
Bestel

Macro economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving / Druk 8

Paperback || Ad Marijs & Wim Hulleman || Noordhoff

* Maakt de impact van de macro-economische omgeving op bedrijfsresultaten duidelijk;

* laat zien hoe managers hierop invloed kunnen uitoefenen;

* volledig geactualiseerde nieuwe editie.

Een manager is vergelijkbaar met een piloot die in turbulent weer een vliegtuig op koers moet zien te houden. Daarvoor kan zij of hij allerlei instrumenten op het dashboard gebruiken. Een ondernemer heeft ook een dashboard nodig om een bedrijf door economisch zwaar weer te kunnen loodsen. Kennis van de economi...

52,50
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 49,88
+
Bestel

Internationale economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving / Druk 7

Paperback || W. Hulleman & A.J. Marijs || Noordhoff

Dit studieboek beschrijft diepgaand en overzichtelijk de belangrijkste regionale en mondiale ontwikkelingen in de wereldeconomie en relevante internationale economische theorie, zoals comparatieve kosten, wisselkoersen en betalingsbalans.

Verder biedt het boek een sterkte- en zwakteanalyse van de Nederlandse economie, een handleiding voor landenselectie en een analyse van het landenrisico.

Ook de invloed van de internationale omgeving op de strategie van Nederlandse ondernemingen en het b...