Zoekfilters

Taal
Engels (2)
Nederlands (2)
Uitgever
Taylor & Francis (2)

Studieboeken (4)

22,50
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Geef je bedrijf een kickstart, klanten vinden en binden in de eerste vijf jaar van je onderneming

2017 || Paperback || Jolanda Wicherson || S2 Uitgevers || met inkijkexemplaar

Geef je bedrijf een kickstart

Klanten vinden en binden in de eerste vijf jaar van je onderneming

Ondernemen is een prachtig vehikel om datgene wat jou werkelijk drijft in de wereld te zetten, om je missie vorm te geven en om te voorzien in je eigen inkomen. Maar ga niet als een kip zonder kop zoek naar klanten. En blijf niet achter de schermen sleutelen aan je aanbod, je visitekaartje, je website, enzovoort, voordat je ook maar één netwerkgesprek hebt gevoerd. Als het al zover komt ...

Jo...

39,35
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 37,38
+
Bestel

Verkopen is meer dan een werkwoord

rendabel verkopen zonder zelf verkocht te zijn

2017 || Paperback || Pieter De Smet || Acco

65,95
Levertijd: 7 werkdagen
+
Bestel

The History of Economic Ideas : Economic Thought in Contemporary Context

Economic Thought in Contemporary Context

2024 || Paperback || Brandon Dupont || Taylor & Francis

The global financial crisis has drawn attention to the importance of understanding historical ideas and learning lessons from the past. However, it can sometimes be difficult to trace the connections between old ideas and modern day issues. This textbook traces the evolution of economic ideas from the ancient to the modern world by examining the contributions of the most important scholars to some of the most important ideas in economics.

The History of Economic Ideas surveys topics that are ...

50,10
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Creative Arts Marketing / 3rd edition

2017 || Paperback || Liz Hill e.a. || Taylor & Francis

Creative Arts Marketing third edition is a long-awaited update of a classic and influential text. A ground-breaking book when first published, it covers the core concepts of marketing and management as they apply to the arts and heritage industries with a depth that is still unrivalled. With an emphasis on global case studies, practical examples and discussion questions and an author team that draws from rich and varied experiences in the arts management sector, the book serves as a text for ...