Filters

Verschijningsjaar
2019 (2)
2022 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (3)
NUR
Marketing (2)

Study books (4)

73,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 70,25
+
Add to cart

Duurzame bedrijfsvoering

2019 || Paperback || Theo van Houten || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- Heldere inleiding in duurzame bedrijfsvoering;

- behandelt bedrijfseconomische modellen die speciaal gericht zijn op duurzaamheid;

- geeft een compleet overzicht van verschillende modellen en soorten rapportages.

In Duurzame bedrijfsvoering staat het duurzame beleid van organisaties centraal. Het boek gaat in op hoe organisaties continuïteit behouden door evenwicht te vinden tussen economische, ecologische en sociale prestaties. Soms moet de bedrijfsvoering van een organisatie worden herzi...

31,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 30,35
+
Add to cart

Wicked World / Druk 1

Systeeminnovatie voor complexe vraagstukken

2019 || Paperback || Karel van Berkel e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- Uniek boek in zijn soort over het oplossen van complexe vraagstukken;

- met systeemtekeningen die de verbanden tussen systemen inzichtelijk maken;

- legt aan de hand van heldere stappen uit hoe tot systeeminnovatie te komen.

Wicked World gaat over het effectief aanpakken van complexe vraagstukken.

Dat is ambitieus en vernieuwend. Toch claimt het boek geen eensluidend antwoord te hebben. Juist niet! Het boek is een pleidooi voor de erkenning van de complexiteit van de wereld waarin managers,...

87,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 83,55
+
Add to cart

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...

59,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 56,95
+
Add to cart

Copy & Concept / Druk 7

2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;

schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.

Sinds het verschijnen van de eerste e...